Ένας καύσωνας χρειάστηκε για να αποκαλυφθεί το πραγματικό πρόσωπο της κυβερνητικής πολιτικής στον ΟΑΣΘ. Παρά τους κομπασμούς και το «success story» για την αύξηση του στόλου των οχημάτων σε 450 (μαζί με τα 120 των ΚΤΕΛ), το 60% του συγκοινωνιακού έργου δεν εκτελούνταν λόγω… βλάβης στον κλιματισμό ή παντελούς έλλειψής του!

Κι όμως! Η κυβέρνηση πλήρωσε για λεωφορεία που, είτε λόγω βλαβών στα κλιματιστικά, είτε λόγω απουσίας αυτών, δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν εν μέσω θερμοκρασιών που ξεπερνούν τους 40 βαθμούς Κελσίου.

Η χρόνια πολιτική της «μείωσης του κόστους» για συντήρηση, ανταλλακτικά, νέο εξοπλισμό των οχημάτων, όπως επίσης και της επιδότησης ιδιωτικών εταιρειών ενοικίασης από το κράτος, όχι μόνο δεν λύνουν το πρόβλημα, αλλά το μεγεθύνουν.

Σύμφωνα με καταγγελίες εργαζομένων, η διοίκηση του ΟΑΣΘ δεν έκανε καμία προετοιμασία το χειμώνα για να είναι έτοιμα τα λεωφορεία, ενώ τώρα ισχυρίζεται ότι προετοιμάζει να εγκαταστήσει κλιματιστικά στα δεκάδες λεωφορεία που νοίκιασε ο δήμος Θεσσαλονίκης από τη Λειψία και παραχώρησε στον ΟΑΣΘ.

Ας σημειωθεί ότι τα εν λόγω οχήματα αντιμετωπίζουν μηχανικά προβλήματα και χρήζουν άμεσης συντήρησης.

Επιπλέον, τα νοικιασμένα λεωφορεία δεν διαθέτουν παράθυρα που να ανοίγουν, κάτι που συμβαίνει και με τα αντίστοιχα οχήματα που νοίκιασε ο ΟΑΣΑ για την Αθήνα, και μάλιστα εν μέσω κορονοϊού.

Η πολιτική της κυβέρνησης της ΝΔ, αλλά και των προηγούμενων, απαξιώνουν εδώ και πολλά χρόνια τις δημόσιες συγκοινωνίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, προσπαθώντας μέσω αυτής της απαξίωσης να προωθήσουν την πλήρη ιδιωτικοποίησή τους, αφήνοντας στο έλεος των ιδιωτών τον νευραλγικό τομέα των μεταφορών στα δύο μεγαλύτερα αστικά κέντρα της χώρας.