Το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ) με το Υπουργείο Παιδείας και την Πρεσβεία των ΗΠΑ διοργανώνει επιμορφωτική ημερίδα με τίτλο: «Ενταξιακή Εκπαίδευση / Συμπερίληψη και Ειδική Αγωγή: Καλές πρακτικές έγκαιρης παρέμβασης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση».

Από πού και ως πού η πρεσβεία των ΗΠΑ κάνει ημερίδες για την Ειδική Αγωγή; Προκαλεί η συγκεκριμένη επιλογή του ΥΠΑΙΘ και του ΕΚΔΔΑ να «ξεπλύνουν» τις ΗΠΑ, να εξωραΐσουν τα αίσχη τους, να καλύψουν ακόμα και τα έκτροπα των Αμερικάνων στρατιωτών (αυτές τις μέρες στην Κρήτη χτύπησαν νέες κοπέλες, προπηλάκισαν εργαζόμενους και εισέβαλαν μεθυσμένοι σε γήπεδο που αθλούνταν μικρά παιδιά).

Είναι γνωστές οι πολλές προσπάθειες των ΗΠΑ, κυρίως μέσω της Πρεσβείας τους, σε συνεργασία με πολλές ελληνικές κυβερνήσεις, να παρέμβουν στο περιεχόμενο της εκπαιδευτικής διαδικασίας στα σχολεία της χώρας μας: Εκπαιδευτικά προγράμματα για την εκπαίδευση των προσφυγόπουλων (στον Πύργο!!), Προγράμματα FlEX αμερικανικής ιστορίας («μέσα από το εκπαιδευτικό σύστημα να αμβλυνθούν τα αισθήματα αντιαμερικανισμού που υπάρχουν στην ελληνική κοινωνία», όπως ανέφερε το ίδιο το State Department) κλπ.

Αυτές οι πρωτοβουλίες έρχονται σε μια περίοδο που η χώρα μας έχει μετατραπεί σε μια απέραντη αμερικάνικη βάση, με την μετατροπή της Αλεξανδρούπολης σε βασικό σταθμό μεταφοράς αμερικάνικου στρατιωτικού υλικού προς την Ουκρανία και την έκθεση της χώρας και του λαού μας σε όλους τους κινδύνους που εγκυμονεί αυτό.

Πρόκειται, λοιπόν, για μια προπαγανδιστική επιχείρηση με στόχο να αλλάξει το κλίμα στην Ελλάδα, όπου η πλειοψηφία του λαού μας αντιτίθεται στην εμπλοκή της χώρας μας στον πόλεμο.

Αναρωτιόμαστε: Για ποιες μαθησιακές δυσκολίες αγωνιά η κυβέρνηση των ΗΠΑ;

Γι΄ αυτές που προκάλεσε με τις επεμβάσεις της στο Ιράκ, που άφησε πίσω της πάνω από ένα εκατομμύριο νεκρούς Ιρακινούς;

Για τη συμβολή της στον καταστροφικό πόλεμο στη Συρία, στην οποία σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Γραφείου Συντονισμού Ανθρωπιστικών Υποθέσεων του ΟΗΕ (Ocha), «2,9 εκατομμύρια άνθρωποι ζουν με μια μόνιμη αναπηρία»;

Μήπως άραγε εμείς οι εκπαιδευτικοί δε ζούμε μέσα στις τάξεις, στα μάτια των παιδιών μας τις τεράστιες μαθησιακές και άλλες ψυχολογικές δυσκολίες που βιώνουν πρόσφυγες μαθητές από τη Συρία, το Αφγανιστάν και άλλες χώρες, όπου επιχείρησαν να φέρουν τη «δημοκρατία και την ελευθερία» οι ΗΠΑ;

Μήπως θέλει η αμερικανική πρεσβεία και η ελληνική κυβέρνηση να μας δείξουν πως η γενικευμένη αστυνομική καταστολή, ακόμα και μέσα στις σχολικές τάξεις στις ΗΠΑ, η χρήση όπλων ακόμα και από παιδιά δημοτικού αποτελεί μια ακόμα καλή πρακτική;

Εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές δεν δεχόμαστε μαθήματα παιδαγωγικής από τη χώρα που σκορπά τον πόλεμο, τα πραξικοπήματα, την οικονομική και στρατιωτική καταπίεση σε όλο τον κόσμο, που θέλει να μας επιστρέψει στο μεσαίωνα ακόμα με την απαγόρευση των αμβλώσεων, που οξύνει τις ανισότητες και τις κοινωνικές παθογένειες στα σχολεία της, που προβάλλει ως λύση τη γενικευμένη φαρμακευτική αγωγή με αντικαταθλιπτικά ή ήπια ψυχοσταθεροποιητικά φάρμακα για τα παιδιά, το 20% των οποίων θεωρείται ότι πάσχει από κάποια μορφή ψυχικής διαταραχής (από κοινωνικό άγχος μέχρι ψύχωση), σύμφωνα με την εκπαιδευτική υπηρεσία του Αμερικανικού υπουργείου Υγείας!

Τα σωματεία μας, όλη η εκπαιδευτική κοινότητα καταδικάζουμε αυτά τα προγράμματα.
Κανείς εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής, κανένα στέλεχος εκπαίδευσης να μη συμμετέχει σε αυτά!
ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΥΠΑΙΘ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΔΔΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ αυτό ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΤΩΝ ΗΠΑ
Το ΔΣ

Η Πρόεδρος – Ο Γενικός Γραμματέας
Φατούρου Αγγελική – Κρανάς Αθανάσιος