Μέρα με τη μέρα γίνεται όλο και πιο επιτακτική η ανάγκη πρόσληψης οδηγών και αγοράς νέων οχημάτων για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, μιας και η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο. Ο κόσμος στοιβαγμένος, τα δρομολόγια εξαιρετικά αραιά μεταξύ τους, γιατί ούτε οι οδηγοί φτάνουν ούτε υπάρχουν αρκετά οχήματα να καλύψουν τα δρομολόγια. Και όσα λειτουργούν είναι σε μεγάλο βαθμό πεπαλαιωμένα και φθαρμένα, με συνέπεια συχνά να παθαίνουν βλάβες.

Η «λύση» της κυβέρνησης Μητσοτάκη σε όλα αυτά είναι τα μέτρα που ανακοίνωσε ο υπουργός Μεταφορών, Κ. Καραμανλής, στις αρχές Αυγούστου, σύμφωνα με τα οποία σε μεγάλο μέρος του έργου του ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες, μπλε λεωφορεία – τρόλεϊ) θα έχουν συμμετοχή ιδιώτες.

Τα κυβερνητικά μέτρα προβλέπουν:

Μίσθωση 300 λεωφορείων, ηλικίας μέχρι 10 ετών,από ιδιωτικές εταιρείες τα οποία θα συντηρούν οι τεχνικοί του ΟΣΥ. Η μίσθωση θα κοστίσει στο ελληνικό δημόσιο 50 εκατομμύρια ευρώ.
Σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ, μέσω ΣΔΙΤ (Σύμπραξη Δημόσιου Ιδιωτικού Τομέα), για την ενίσχυση του στόλου του ΟΣΥ με 203 οχήματα και 550 οδηγούς σε ημερήσια βάση. Για την τελευταία αυτή σύμπραξη ο υπουργός Μεταφορών δεν απάντησε πόσο θα κοστίσει στο Δημόσιο.

Εκείνο που είναι φανερό μέσα από αυτά τα μέτρα, που ήδη ξεκίνησαν στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, η κυβέρνηση επιχειρεί να ανοίξει τον δρόμο για την εμπλοκή ιδιωτικών εταιρειών στις δημόσιες συγκοινωνίες, στρώνοντας το έδαφος για μια ιδιωτικοποίηση στην οποία σταματάνε τα κριτήρια να είναι η ασφαλής και γρήγορη μετακίνηση των εργαζομένων, των φοιτητών, των ανέργων, του λαού, και σε πρώτη γραμμή τοποθετείται το κέρδος των ιδιωτικών εταιρειών που θα εκμεταλλευτούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς.