ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ

ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Με την επαναφορά και επιβολή του επιθεωρητισμού, το υπουργείο με μια ακόμη αιφνιδιαστική προσπάθεια εδραίωσης της αξιολόγησης, κήρυξε τον πόλεμο στους εκπαιδευτικούς και το δημόσιο σχολείο. Τα πάντα πλέον είναι καθαρά. Κάθε αυταπάτη, κάθε εξωραϊσμός, κάθε καθησυχασμός για το περιεχόμενο και τους στόχους της αξιολόγησης είναι αδικαιολόγητος και θα αποβεί μοιραίος για τον κλάδο.
Η αξιολόγηση, αγκυρωμένη πάντα στον ιδεολογικό πυρήνα, τις αξίες και τις πολιτικές στοχεύσεις
ενός σάπιου εκμεταλλευτικού συστήματος, είχε, έχει και θα έχει ένα και μόνο περιεχόμενο. Αυτό της ιδεολογικής χειραγώγησης, του εκφοβισμού και της πειθάρχησης. Της ολέθριας κατηγοριοποίησης εκπαιδευτικών και σχολείων. Με στόχο πάντα την εδραίωση ενός αντιπαιδαγωγικού και ανταγωνιστικού κλίματος στους συλλόγους. Με στόχο τη διάλυση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών πάντα για τον περιορισμό του… κόστους. Με προφανή επιδίωξη την δημιουργία -και επισήμως- σχολείων πολλών ταχυτήτων. Σχολεία τα οποία αυτονομημένα θα παλεύουν να επιβιώσουν εξασφαλίζοντας πόρους λειτουργώντας με ακραία ιδιωτικοοινομικά κριτήρια.
Οι συνεχείς απειλές και οι εκβιασμοί που χρησιμοποιεί το υπουργείο για την επιβολή της αντανακλούν το περιεχόμενο και τους στόχους της. Οι τελευταίες εγκύκλιοι και οι δηλώσεις των στελεχών του υπουργείου, παρουσιάζουν με κρυστάλλινο τρόπο την αξιολόγηση τους. Συνδέεται άμεσα και από το πρώτο βήμα με την κατηγοριοποίηση και μάλιστα την μισθολογική και εκπέμπει το βαθιά αντιδραστικό “τιμωρητικό” και εκβιαστικό της περιεχόμενο. Η τελευταία εγκύκλιος Κόπτση, όπου εκτοξεύοντας απειλές απαιτεί συμμόρφωση, δείχνει για μία ακόμη φορά την συντριπτική απόρριψη και την άρνηση του κλάδου να αποδεχτεί την εφαρμογή της αξιολόγησης.
Ακόμη και η επιλογή του υπουργείου να ξεκινήσει την ατομική αξιολόγηση από τους νεοδιόριστους μαρτυρά ακριβώς την αδυναμία του να την επιβάλλει και το μέγεθος του ψέματος ότι “οι εκπαιδευτικοί στην πλειοψηφία τους θέλουν την αξιολόγηση”. Αυτή η φανερή αδυναμία του υπουργείου, είναι το αποτέλεσμα της δύναμης των αγώνων μας. Των πολύχρονων και ειδικά των τελευταίων δύο ετών αγώνων, που αποδόμησαν τα κυβερνητικά παραμύθια για την αξιολόγηση και έχουν δημιουργήσει τους όρους άρνησης και απόρριψης της. Ο αγώνας δεκαετιών έχει αποδείξει ότι ΜΠΟΡΟΥΜΕ!
Μπορούμε να αποτρέψουμε τα ολέθρια σχέδια τους. Να υπερασπιστούμε το δημόσιο σχολείο και την εργασία μας.
Μια εργασία, που παρά τις υποσχέσεις και τα κυβερνητικά ψεύδη, παραμένει ακραία υποτιμημένη και χαμηλά αμειβόμενη. Με μισθούς που εξανεμίζονται στα ράφια μιας ανεξέλεγκτης ακρίβειας πριν τελειώσει ο μήνας και που οδηγούν τους εκπαιδευτικούς σε συνθήκες υποβάθμισης και φτωχοποίησης.
Είναι επιτακτική ανάγκη, η ΟΛΜΕ και οι ΕΛΜΕ να προχωρήσουν άμεσα στην οργάνωση του ΑΠΕΡΓΙΑΚΟΥ ΑΓΩΝΑ για την ανατροπή της αξιολόγησης και να λάβουν όλα τα αναγκαία μέτρα (απεργία αποχή, στάσεις κ.λπ.) για την αποτροπή της εφαρμογής της.
-ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΤΟΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΙΣΜΟ- ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!

ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΤΩΡΑ-ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!

ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ.- ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ 13ου και 14ου μισθού και κάλυψη των μισθολογικών απωλειών των μνημονίων και της ακρίβειας.

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ-ΑΝΤΙΤΕΤΡΑΔΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

10-02-2023