«…εντάξει, δεν θα γίνει το Γεφύρι της Άρτας το Μετρό. Φοβάμαι ότι δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά και θέλω να είμαι ειλικρινής, από τη στιγμή που πάρθηκε αυτή η απόφαση, το να το πάμε εμείς στο ʼ28 για να πούμε “φταίνε οι προηγούμενοι” δεν έχει νόημα».

Αυτά απάντησε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης από το βήμα της ΔΕΘ, όταν ρωτήθηκε αν θα αλλάξει εκ νέου τον σχεδιασμό του σταθμού Βενιζέλου στο έργο κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης σε περίπτωση που κερδίσει στις εκλογές.
Αφού ξεπατώθηκαν που ξεπατώθηκαν οι αρχαιότητες, όλα είναι μάταια σύμφωνα με τον Α. Τσίπρα, μιας και «οι επιλογές που έγιναν (σ.σ. από την κυβέρνηση της ΝΔ) ήταν καταστροφικές και για την πόλη και την πολιτιστική της κληρονομιά».
Μάλιστα, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ δήλωσε ότι το έργο «δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί πριν το τέλος του 2025», προσθέτοντας ότι «όσο καθυστερεί, τόσο αυξάνονται οι απαιτήσεις του εργολάβου προς το ελληνικό Δημόσιο. Έχουμε μία υπόθεση που κανείς σηκώνει τα χέρια ψηλά…».

Από ειλικρίνεια και καλή διάθεση άλλο τίποτα, αλλά ως εκεί. Πάντως, αποφθεγματικά η πολιτική ΣΥΡΙΖΑ περιγράφηκε στις δηλώσεις Τσίπρα προς τους συνταξιούχους: «Εμείς θέλουμε με ειλικρίνεια να πούμε ότι δεν μπορούμε να αλλάξουμε τα πάντα, αλλά δεν θα σας πετάξουμε στον δρόμο»! Με άλλα λόγια, το μήνυμα που εκπέμπεται, για όλα τα προβλήματα, προς τους πολίτες – ψηφοφόρους είναι το εξής : ο ΣΥΡΙΖΑ είναι η πολιτική εκείνη δύναμη που έρχεται για να επιχειρήσει να σώσει μια ολότελα χαμένη παρτίδα για την κοινωνία, αλλά μη περιμένετε και θαύματα. Κάτι όμως παραπάνω θα γλιτώσετε ή θα τσιμπολογήσετε.

Εννοείται ότι, τώρα που στον σταθμό Βενιζέλου έχουν αποσπαστεί οι αρχαιότητες από τη θέση τους και «έγινε το κακό», ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα αναζητήσει άλλες λύσεις, π.χ. για να επανατοποθετηθεί το 100% των μνημείων που έχουν απομακρυνθεί και να αποκατασταθεί, κατά το δυνατό, η αρχική εικόνα τους. Τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ θα στηρίξει μέχρι τέλους τον σχεδιασμό της ΝΔ (ο οποίος παρεμπιπτόντως προβλέπει επανατοποθέτηση του 92% των αρχαιοτήτων στις θέσεις τους, αλλά κανένας δεν περιμένει κάτι περισσότερο από το 2%, όπως ακριβώς έχει συμβεί και με την περίπτωση του σταθμού της Αγίας Σοφίας και τη συνολική «αποκατάσταση» …ενός αρχαίου κίονα).

Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι η επιτάχυνση της ολοκλήρωσης του σχεδιασμού, που έγινε επί ΝΔ, θα πραγματοποιηθεί από τον ΣΥΡΙΖΑ στο όνομα του …χτυπήματος των μεγάλων συμφερόντων: «θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να τελειώσει όσο το δυνατό πιο γρήγορα το Μετρό» (…) «και να σταματήσει το Δημόσιο να πληρώνει στους εργολάβους πέναλτι».